gescheiden

by

Noortje kan het haarfijn uitleggen: “Als papa niet meer moet werken, gaan wij naar oma en gaat papa verven.” Klopt, dus hier zit ik nu, op een prehistorische pc, bij te bloggen.

Mijn ouders konden ons niet zo lang missen, dus kwamen ze verleden week Noortje oppikken in het zwembad. Zij was de hele week op zwemkamp van 9 tot 11 en net om 11u moest ik bij de uroloog zijn. Ondertussen vond mijn ma het hoognodig Noortje nog maar eens in het nieuw te steken. Zucht (maar een dankbare zucht ;)).

(foto volgt, als ik terug bij mijn laptopke zit)

Noortje zwemt trouwens al een halve lengte (slordige) beenbeweging schoolslag met een plankje!

Daarna gingen we lekker eten bij een Italiaan, een koffietje drinken, wat verder shoppen en nog een koffie bij Boon drinken. We sloten af bij ons thuis om de vorderingen te showen.

Sinds donderdag is Danny thuis. Hij trof wat voorbereidingen en zaterdag liepen we echt in zijn weg. We namen dus afscheid van elkaar op Brussel-kermis. We maakten er een leuke namiddag van en toen scheidden onze wegen, Danny met de trein naar Limburg en wij 3 met de auto naarn Vlamertinge. De een en al ontspannender weekje tegemoet dan de ander 😀

(foto’s)

Plaats een reactie