Kermis :)

by

De zaterdagochtend willen wij altijd allerlei praktische zaken verwezenlijken, maar moeten we ook telkens 2 kinderen meesleuren. De oplossing? Volksdansen voor Noortje bij de Boezeroenen (Kuringen). Voor de democratische prijs van 35 euro per jaar hebben we een wekelijkse babysit van 10 tot 11u30 (incl. glas limonade) en Noortje amuseert zich te pletter met dansjes op haar niveau, afgewisseld met spelletjes en tekenen.

Na het dansen gingen we met mijn ouders eten in de Witte. Ze maakten een tussenstop in Hasselt op weg naar een volleymatch in Luik. Ze waren gekomen om te trakteren op de kermis. Onderweg naar daar maakten we gretig gebruik van het nieuwste kunstproject op de kleine ring: de ene schommel na de andere.Super initiatief!!

in het peuternestje

op het verkeersbord Reet

die doet nie ju?

duwen oma!

ook een luchtrooster is pure fun!

Noortje en Isaak genoten met volle teugen van de attracties. Al moet ik zeggen dat Noortje deze keer veel last had van tis-gedaan-en-ik-wil-nog-eens!!!!-itis. ’t Is niet niks, een koppige kleuter met temperament. De traantjes konden de sfeer toch niet bederven.

vrooooem

toch even wennen, zo hoog...

ik kan al goed paardjerijden

de carrousel

samen in de autootjes

We sloten af met een koffie terwijl de kinderen hun prooi van het viskraam konden bestuderen. Na de nodige bedrust voor de kleintjes keerden we met de fiets terug voor het vuurwerk. Prachtig! Bij deze hebben ook wij de kermis officieel geopend 🙂

Eén reactie to “Kermis :)”

  1. tante anke Says:

    vind ik leuk 🙂

Plaats een reactie